Tuesday, November 18, 2014

Oh Tuhan

sori gamba takde kaitan lagi

lately rajin pulak aku bukak laptop semata nak update blog. mungkin sebab ada banyak sangat benda dalam kepala ni yang perlu di luahkan. kat sini je la yang mampu untuk aku ceritakan..

pagi tadi pergi klinik lagi.. semata nak review dengan doktor. benda free ni kena korban masa la kan. nak ke swasta, belum mampu lagi. hukhuk. sampai jam 8 pagi, jam 945 baru boleh jumpa doktor. itupun cuma review and next appoinment je. lagi 2 weeks kena pergi scan AFI pulak. walhal semalam dah scan dah.. tapi kena la jugak scan lagi sebab aku ni anemia in pregnancy katanya..

dan hari isnin next week kena pergi lagi untuk check babyZ. aku rasa macam tak dapat pergi je.. mohonlah babyZ keluar.. ummi tak larat dah tanggung sakit pinggang ni.. sakit sana, sakit sini.. hanya Allah saja yang tahu.. dah overweight pulak tu.. hampir mencecah 60kg dah  ni..

aku serahkan kepadaNya segalanya.. aku ini cuma merancang, Dialah yang menentukan.... ya Allah, ampunkanlah dosa-dosaku yang bagaikan pepasir di pantai ini....jh

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers