Sunday, May 23, 2010

A.D.A.M

salam sume. malam ni mood aku nak bercerita pasal kisah A.D.A.M ni. tapi tanak cerita ag pown. introduce dlu cmne ak leh suke sgt kat cite nih je dlu.

it happened about 5 years ago.

kakakku, (dulu aku pernah menganggapnye sebagai kakak, tapi sekarang mungkin agak sukar) seorang yang sangat minat membaca. segala jenis buku dia beli. remaja, mastika, wanita, etc ! dan aku, tak berapa sukalah. tapi, lau buku tu dah ada depan mata, aku baca je. haha. jangan harap aku nak beli sendiri. my mum, dah abes aiur liur menegur kakak pasal buku2 hasil pembelian dia. belamabak kat umah tu. aduh, aku pon naik bengang gak gan dia ! (aku sokong my mum, coz kami bukan dari golongan senang. buku2 tu tak penting, makan minum sekolah anak yang penting).

aku, walaupun tak suka dia beli buku2 tu, tak semestinya aku tak baca. semua buku tu 1 pon tak terlepas jadi bahan bacaan aku. wawawa.

1 hari, aku kemas almari baju. jap ag aku jumpa satu buku. tajuk dia ADAM. kaler kuning. then, aku pon tak banyak pk, terus mulakan baca buku tu (time tu da siap kemas ok !).

sangat menarik ! cerita dia sungguh wat aku teruja ! tak pernah aku teruja sampai tahap tu beb. seyes ! nak tau jalan cerita dia ? nnt aku cite ek. nak tido dah. sok ade mende penting kene wat ! nunite..

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers