Tuesday, May 25, 2010

Cerita Konflik !

benar. saye berjuta kali fikirkan konflik ni. sampai termimpi2. pnjang berjela plop tu. penat saye egt balik mimpi tu lau nak crite balik kat kwn2. tp biasanya sy x suke publish my dream to others. so sy diam2 je. mainan syaitan kan sume tu ?


saye skang sedang amek risiko yg agak tinggi mengenai 1 perhubungan yg di namakan sahabat. tapi saye taklah rapat sangat gan beliau. dan saya sayangkan hubungan kami ni.


beliau ni mungkin terlalu naif dengan lelaki. korang paham tak maksud saye ek ? hurmmm. dalam hal ni saye cukup rase serba salah. tak tahu macamane nak mulakan. tapi bile di fikirkan balik, mungkin adat berchenta kan ?


ini lah padahnye berkawan rapat dengan lelaki. berkawan, bersembang, berchenta, bermesra dan akhirnya bercumbu. saye sendiri cukup takut tuk kawan dengan lelaki !


dan sekarang, saye cukup risokan beliau yg sorg ni. dah cukup jauh dari landasan pergaulan dengan lelaki. dan beliau sendiri dah punya bakal suami tapi beliau masih berkawan secara berlebihan dengan lelaki lain sehinggakan saye turut merasakan tempiasnya !


saye tanak masuk campur hubungan beliau dgn bakal suami beliau. sungguh ! tapi sekarang saye dah out !


saye mau tya, apa maksud SKANDAL ?

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails