Monday, July 12, 2010

Amek Saya !


ouwh , sejak bergelar fresh graduate ni byk masa sy abeskan di rumah . sy nak keje , tapi sy tanak masuk kilang walhal cos sy ni bhgian industri . aduh , sy memilih keje ke ? no no no . dah byk sy apply . sume kilang sy taram . tapi 1 pown xpat pggilan inteviu . alahai !

saya nak keje , tapi keje yg tanak saya ! sudahnya , saya bosan di rumah . nasib baek ade lappy , ade tv . lau x , bleh jadi gile sy kat uma . tapi saya tanak la kuar berpoye2 . saya cuma bosan coz xde keje je . agak2 smpai ble la idup saye cmni ?

saya pening la ble pk sal keje ni .. lau dpt keje saya jnji nak keje sungguh2 . musti saya da tak bosan cmni ag kan . saya ade byk sgt mase skang ni . tapi sy tanak kuar uma tanpa tujuan ok ! saya tanak jalan2 . saya tanak mkn kat kedai . x shedap ! saya lebih rela bosan cmni je ari2 . kecuali bile saya da pat keje . hooray ! ayuh , ameklah saya bekerja . saya ketandusan keje sgt da ni !

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails