Friday, July 9, 2010

Kechiwa



semua , saya sgt kechiwa . bukan hari ini je . tapi hari selasa lae . kechiwa + sedih = menangis .
ah , itulah perempuan .
ceritanya bermula bila saya ade pesan barang gan sorg kawan (saya tak berapa kenal ) tu . dia wat bisnes online . saya tya dia , bley anta by hand tak . ok , dia reply jwb bleh je . then saya bank-in duet ri sabtu . pastu dia ckp sabtu ahad holiday , then brg smpai ri selasa la . so dia nak hantar brg tu ari rabu . saya ckp ok . pastu tiba ari rabu , dia msj

dia : u , ri rabu i slalu g sungai buluh so leh tak anta ri khamis ?
saya : ok je .

ri khamis plak , saya tunggu sampai mlm . then saya mesej tya ,

saya : ai , xkan lupe kot .
dia : masalhnye i xde kete sendiri . esok petang bleh tak lam kol 5pm cmtu .
( saya penat ok ! )
saya : nape tak ckp . bia sy je la g amek thari tu .
dia : i ade kelas la u pg smpai kol 4 . nnt i mesej confirmkan .

lam kol 430 esoknye dia mesej .
dia : i g umah u kol 6pm eh .

saya tgggu pye tggu sampai la kol 8pm . pastu saya mesej .
saya : ckp nak dtg kol 6pm ? xde pown .
dia : i egt u takleh coz u tak reply . i da balik kl ni .
saya : la ye ke . aduyai . abes ble u bleh anta plak ?
dia : ri isnin la . serius i egt u takleh td coz u tak reply msj i . nak kol xde kedit .
after 15 minit saya reply .
saya : nampaknye ntah ble la saya dapat ..

salah saya kerna saya tak reply mesej dia .. btol ke saya yang salah ?

ouwh . bahagianya saya !


*p/s : saya malas nak updated , da setel dah . brg tu dia dah anta td malam . maafkan sy tau wak , sy marah awak lam hati . thanks ek . len x sy nak order lagi . kihkih

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers