Monday, November 22, 2010

Kontroversi


sebenarnya banyak je cerita yang aku dah karang dalam kepala ni . tapi sume tu dah hilang bila dah bukak blog senyum ini . tengok muka senyum boleh cair diwatnya terus ilang segala cerita lam kepala ni . tapi yang tak leh blahnya , bila da siap off lappy mulalah cerita tu datang balik . ouwh , sadis sangat gan cerita yang tenggelam timbul tu . sampai bila - bila pown takkan terpublish kat blog senyum ni kan .

jadi hanya kata - kata hati yang dalam keadaan keliru je yang mampu bermain - main kat kepala . bila matahari esok menjelma , kehidupan perlu di teruskan .

sebenarnya juga saya sangat risau dengan dunia ini . makin hari makin terserlah ummat akhir zaman . amalan jahiliyah dah menjadi biasa pada golongan Islam di Malaysia . ouwh , lupa . kita kan 1 Malaysia ..

pemimpin , tolonglah , jangan abaikan tanggungjawabmu . laksanakan mengikut pegangan agamamu . jangan Islam pada nama . LAKSANAKAN !

p/s : apa guna ada pemimpin kalau pemimpin itu perlu di pimpin ?

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails