Friday, December 10, 2010

Dugaan Apakah Ini ?


macamana nak saya mulakan cerita ini ?

semalam , mungkin hari yang tak berapa bertuah tuk saya , 10 disember 2010 . tak mahu saya ingat2 lagi .

ini baru sikit Tuhan uji saya , di hari2 mendatang macamana kan .. mungkin ini satu petunjuk tuk saya . siapa tahu ?

tapi , ikhlas saya berterus terang , hati tak berapa tenang sebab saya terpaksa mengalah dalam hal ini walaupun tak pernah sesekali saya terniat tuk melakukan salah yang itu . saya mencari rezeki yang halal . sangat halal . tapi siapa yang percaya ? dan saya tak pernah lupa , Tuhan bersama saya . redha awer , ini baru sikit dugaan dariNya .

adalah lebih baik untuk mengetahui kelemahan dan kegagalan sendiri daripada menuding kesalahan kepada pihak lain . saya serahkan padaNya .

hari itu hari dia .
*ouwh , plez ! jangan berdendam . ada rahmat di sebalik ini . percayalah .


2 comments:

  1. ada hari kita terkena... ade hari dia terasa.... hidup ni bagaikan putaran roda.... sekejab di atas sekejab di bawah.... redha adalah jawapannya.... carilah keazamannya.... hijrah itu destinasinya....

    ReplyDelete

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers