Friday, September 12, 2014

Sarcasm

taktau apa la mengarut sangat mimpi malam tadi. ni gara-gara tidur terganggu sebab anak teruna tersedar mintak air. ada dua cerita pulak tu.

cerita pertama, aku tinggal dgn adam di satu kondo ni. petang2 aku turun bawak adam main kereta, aku pakai kasut tumit merah menyala. time aku tengah melayan adam, tetiba terserempak dgn sepupu aku. rupanya dia datang kondo sebab rumah mak dia kat sini jugak. pastu tetiba je orang kampung kerumun aku.. lahai, rupanya penghuni kondo tu orang-orang kampung aku je.

cerita kedua, tak ingat dah. sebab entri ni simpan dalam draft. pastu bila nak tambah story, terus tak ingat dah. ampun..

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails