Friday, June 19, 2015

Baby dan Abang Long

assalamualaikum

bila belek-belek balik blog yang agak bersemak ni, rupa-rupanya gambar babyZ tak berjaya diupload dari handphone. penat je taip.

hari ni babyZ genap 7 bulan. alhamdullillah. babyZ memang tak banyak ragam. orangnya baik sangat. tahu ummu puasa, sopan santun je dia minum susu. terselah sangat keperempuanannya. hilang risau ummu.



babyZ dan abangA hampir seiras tapi babyZ lagi cantik. abangA hensem je. haha. puji anak sendiri pulak aih. takdelah, gegurau je

ok lah, setakat ni dulu. tak tau nak taip apa. hilang pulak idea nak menaip. macam jakun pulak tengok blog sendiri. dah lama tak bukak. bila la internet nak laju ni :(



No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails