Friday, June 19, 2015

Jangan Tarik Pahala Saya

"Awak..😳 mari duduk depan saya"
.
"Kenapa?"
.
"Awk,saya sayang awak kerana Allah. Nanti bila dekat sana bila awk jumpa Allah. Saya mohon awk jangan tarik pahala saya..selepas saya bagi tau awk semua ni"
.
"Apa?"
.
"1-Tudung awk,dah sempurna pakai tdung. Cuma,labuhkan bahagian hadapan tu. Tutup dada. Tu yg Islam ajar
.
2-Kaki awk,pkai stoking x wajib. Tapi,yg wajib itu tutup kaki. Pakai stoking..slah satu cara nak tutup
.
Kalau awk nak pakai kasut Pau cu kang..kotak dekat kaki. Terpulanglah. Janji awk tutup
.
3-Baju awk,pkai tdung cantik dah. Labuhkan dah. Awk labuhkan juga bahagian lengan tu
.
Klau awk nak lebih selamat,awk pakai la sarung tangan
.
Besarkan baju awk. Biar nampak kolot di mata org. Tapi,tidak di mata Allah
.
4-Muka awk,Allah dah cantikkan. Jgan palsukan muka awk dgan 'cat warna-warni'
.
5-Awk,saya sygkan awk sebagai sahabat. Saya harap awk berubah penampilan
.
Awk sudah tahu kan? Mohon ubah ye awk
.
Saya x sanggup nak tengok awk dijilat api
.
Awk,ambil lighter,mancis..panaskan jari awk..awk mampu tahan ke? Tidakkan
.
Masakan awk nak mnentang kuasa Dia..azab Dia..maka ubahlah"
.
-Maafkan saya, kawan - 😔

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers