Sunday, September 20, 2015

Kasih Sayang

hidup ini perlu juga malas. eh, perlu malas? ye, malas mengumpat, malas mengeji, malas melagha.. kan malas tu. sekarang ni macam malas nak menaip je. aik?

zulaikha, ummi memang akan rindukan kamu nanti. sepertinya adam, yang semakin hari semakin berdikari. lari ke sana ke mari. zulaikha pun. merangkak kesana ke sini. umur perkahwinan kami baru 4 tahun, ummi sudah merindui zaman kecil anak-anak ummi.

ikutkan kehendak, nak saja ummi keluar dari sarang ini, mencari kemewahan dunia yang ummi tak dapat rasai. nak juga ummi mewahkan kalian, dengan harta dunia yang tidak kekal ini.

namun kalian lagi butuhkan kasih sayang ummi. baru 8 jam ummi tinggalkan, badan kalian sudah kepanasan. tahap kegembiraan kalian menurun. tiada gelak ketawa untuk ummi. tegarkah ummi meninggalkan kalian ketika kalian masih kecil sebegini?

ummi sanggup mendustakan kemewahan dunia ini demi kamu anak. ummi mohon maaf.

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails