Monday, November 16, 2009

Sahabat

sebenarnya ak punya byk masa untuk menulis. aku taklah sesibuk mana pown. dan aku juga tak aktif. mungkin aku ni seorang yg x pndai ambil kesempatan. ataupun aku tak punya ramai kawan..hurmmmm
sejak kecik lagi, aku juga punya satu buku tuk tulisan aku shaja. andai apa-apa yg terlihat akan aku, terfikir akan aku, pasti tangan ini manghayun laju mencurahkan apa yg bersarang di kepala.

mungkin aku perlukan seorg sahabat. yang bersedia mendengar tulisanku apabila di zahirkan. bahkan cuba memahami aku dan dia patut tahu, aku sangat mempunyai masa untuk orang yang mempunyai masa untuk aku. dan aku cukup gembira untuk semakin dekat padanya. tapi, akan dapatkah kelak aku jumpa kawan seindah itu? yang pemikirannya sama seperti aku?

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers