Monday, April 5, 2010

Tak Suka !


wah, aku sungguh tak suka perasaan ini. kepala aku berat. benar, aku sungguh tak suka. kenapa aku perlu fikirkan perkara seremeh ini sedangkan aku sangat tak suka tuk memikirkannya?


ceritanya begini. aku ini, cukup tak suka dengan manusia yang byk bicaranya. banyak agendanya. dan ianya melibatkan aku. kalau sudah menabur janji, sila tunaikan. janganlah ditambah2 lagi kerumitan tuk menyelesaikan janji itu. dan bila ianya dah melibatkan orang laen, aku mohon maaf. aku tak dapat terima. maaf sangat2. mungkin aku rasa bersalah. tapi kamu jua yang mintakan? dan, tolonglah jangan ego. kalau dah tahu salah diri, janganlah memalu. mohon maaf dan berikan penjelasan. penat aku memikirnya nnati. akukah yang bersalah? atau diakah yang bersalah? dan bila aku tawarkan ehsanku, jangan biarkan aku tertanya2. betullah kamu ego kan. aku jua yang faham akan perasaan aku ini. perasaan kamu? ntah, aku berminat tuk tahu selepas itu.

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers