Sunday, May 2, 2010

Dah la Nipis, selalu Gugur plak tu!

hurmmm. ni pasal rambut aku.


sedih ceritanye. time aku stadi marketing ni, (sok ptg examnye), aku terpandang selai rmbut jatuh atas note. lalu ku renung. ini sah rambut aku. nape dia tanak stay je kat atas kepala aku yew. nape si rambut? ko tak suke ke? tak selesa ke? waaaaa, sedeynye...

ekceli, dah lame bende berlaku. rambut aku ni sejak azalinye nipis je. halus2 plak tu dan lambat panjang. mungkin dia merajuk kot. nape merajuk syg? hihi. bia aku je mewakili tuk mjwbnye! sbb dlu time aku sek ren, sek men n diploma xpenah aku biakan rambut ni panjang. mak aku potong sebijik cam laki. haha.

tapi, da masuk degree ni, aku cube tuk simpan rambut ni kasi pnjg. hasilnye, rambut aku kaler perang upenye! ish ish. cam dye je. tp sbenanye tak ok. kang x sah plak aku semayang selame ni.

bermasalah! rambutku ade kelemumur. saje je kan kelemumur ni nak kwn gan rambut aku yg sedia nipis ni. dan masalah yg paling teruk, ialah selalu gugur. hurmmmm, sedey tau. lau aku pakai tudung seharian, balik umah sikat rambut, byk sgt yg melekat kat sikat chumel aku tu. alahai...exceli rambut kesygan aku ni x bleh terperap lam tudung. nnt kelemumur makin suke n makin gugur la jwbnye...(T_T)

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers