Saturday, May 1, 2010

Ulser!


ermmm. ni sal penyakit. tatau lah berjangkit ke idak. tp rasenye tak kot. jgn riso ek!

ok. macam ni. aku rase aku ni xde la tensen ke, stress ke, apa ke. tp, selalu je ulser ni menjengah lam idop aku. kdg2 tu sampai 3 sekali dia dtg. mak aih, pedih nye Tuhan je yg tau..



time ni ade 1 ulser lam mulut aku. uwaaaaa..



seksa weii..ak pown tatau nape..sedey lak rase..nak mkn pown susa..hurmmm. dah, aku dah amek dah ubat kat klinik..tp same je..better aku biakan je ulser tu baek sndri. lagi bagus dari letak ubat tu..


aku ade gak tya2 student bakal doc ni..dorg ckp mgkin sbb aku ni jenis yg sgt sensitif dgn bakteria mulut. mknanya cawan yg aku pkai tu mungkin tak bersih atau bergilir pkai gan orang laen. so, stat dari hari tu gak aku pastikan cwn aku pkai tu bersih dan dah tak bergilir gan kwn2 laen. tapi sama je..ntah2 tak cukup bersih kan?


ade kwn laen plak ckp, sbb aku tak mkn ikut time. maen suke hati aku nak mkn time bile2. wah, mang pown. aku pown tya r, nape plak kan. pastu dia ckp, lau semalam kte lunch kol 12, kte kene lunch hari ni kol 12 gak cz enzim2 yang membantu kte menguraikan makanan keluar time tu. lau kamu tak mkn gak time, enzim2 tu kunyah je apa2 yg ade lam mulut kamu so, dia menghakis kamu punya lidah dan tisu2 lam mulut tu. alamak, macam btol je! tidakkk!


aku nak mkn ikut time? laen la lau aku ni dah ade family..lau gan keadaan skang ni, hurmmmm. lambat r jwbnye..student kot. kdg2 kelas lambat abes la, makanan kat cafe x sedap r, nak tggu balik umah bru masak r. tambah2 lagi gan projek yg kene wat sem ni. warghhhh, sentiasa ulser la aku jwbnye weiii!

aku kesian gan diri sendiri...:(

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers