Wednesday, May 19, 2010

Kakiku Sangat Penat !

maafkan saya kaki ! saya terpaksa menggunakan jasa kamu hari ini. saya sudah ketandusan uwang . bil telefon saya dah seminggu tertangguh, pencuci muka saya dah abes dan ubat gigi saya pown da tinggal sikit. tapi ari ni je kamu bekerja tak cukup tuk tampung semua tu sayang. so ri jumaat nanti saya terpaksa lagi gunakan jasa kamu. maaf ye kaki sayang.

time2 xdek uwang ini lah saya berkenan kat satu beg tangan tu. chantek sungguh pada pandangan mata saya. dan menyimpan azam tuk membelinya biarlah apa orang nak kata. dan saya terpaksa tunggu dulu. mungkin gaji pertama setelah saya kerja saya akan beli kamu beg ! tunggu saya yew !

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails