Sunday, May 9, 2010

Ladies Koc !


yeay! pas je dgr brite sal perkhidmatan ktm telah menyediakan koc khas tuk penumpang wanita tu aku tersangatlah excited tuk naek komuter! hakhak..

last2 dpt gak aku naek kot! aku g kl td dgn niat jln2 sambil carik spare part kete cooper remot. (remot dia da rusakk). last2 beli kete copper baru. haha.

koc wanita! dia letak sign kaler pink. sume bhasa ade kat kat ctu. tatau la lau ade lae yg tak paham kan...huhu

td time aku amek komuter kat kl central, of kos la aku pilih koc wanita punya kan..ade la 1 story happened..

time tu aku da ade kat lam komuter ladies punye koc. ade la polis bantuan kat pintu depan komuter tu kan. dia jenguk2 kat dalam. pastu dia ckp "lelaki sila keluar". dia ulang 3 x. ade sorang cina dan india kat lam koc yg aku dok tu. bleyh dia wat dono je. jap ag polis tu tunjuk kat muke then paksa dorg kuar. so dorg kuar r..ak time tu kene berdiri cz bese r kan, ri ahad ramai r org kuar jenjln kan. then da smpai angkasapuri tak clap, aku da bleh duduk. time tu la ak perasan ada 2 org lelaki lam koc wanita ni. org philipin sorg, org bangla sorg. yg india sorg tu siap pndg kiri kanan ag wat muke innocent je. yg philipines ni plok asyik dok cam patung je. haha.

stesen seterusnya dak pompuan seblah ak keluar. owosss, sekali org india tu dok sebelah aku. aku tahan je.uihhh, sgt tak suke ok! pastu, next station pompuan seblah aku keluar. what??? aku pon gerak r ketepi. seblah gadis india yg bekerjaya. next station 2 org laki malaysian masuk. koc wanita!!! jap ag ak dga gadis india tu borak gan mak cik india sebelah dia. speaking r.. lebey kurang mksud dia cmni. "ha, tu ade 2 org malay still ag pilih koc wanita. lau nak ckp philipines n india ni mgkinlah sbb dia tak paham bahasa. tapi xkan la malay pon tak paham bahasa gak?". aku diam je.

then, smpai batu 3,gadis india tu out. aku pon angkat bontot dok sebelah makcik india tu sbb x selesa dok tepi philipino tu. time tu da org laki laen plak yg masuk koc tu. makcik india pon ckp, speaking gak la. "tgk, cmne laki leh masuk ag pdhal ni koc wanita?". aku senyum then jwb "confuesd indentity kot". dia pown gelak.."maybe they do not read". hehe then aku diam. sampai sha alam. kwn aku yg bukan dok lam koc wanita td story, ade sorg laki cine ni, dia marah2 cz kene halau polis bantuan suh kuar dari koc wanita. awek dia ad lam tu. then bile dia da masuk lam koc biasa, dia merungut, cmne la koc ni tak penuh, pompuan yg ade koc dia sendiri pown sti ag pilih koc biasa. sape yg x paham bhsa sbenanye?


salah siapa lam hal ni?

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers