Saturday, May 8, 2010

Bahasa Remaja !

ahaha. da lame aku nak bercakap pasal ni.

ekceli, aku cukup tak suke dengan remaja-remaja sekarang. tapi tak semua ok. cmne ek aku nak mulakan ni? hurmmmm


ok. aku tertanya-tanya, kenapa remaja skang ni suka melahirkan perkataan yang tak elok? asal borak2 gan kwn2 je, lahirlah dari mulut dorg perkataan yg tak senonoh. contohnye? hehe..like sial, siot, setan, gampang, giler,fuck, shit,bullshit,babi,bodoh etc.


kenape ek. adakah tuk menunjukkan yg dorg ni sgt up to date? rasa cool je bile sebut perkataan tak senonoh tu? bangga la konon. dapat menarik perhatian kwn2 r..bajet cite best r kan..hoh!


haha. sama r cam remaja yg merokok kan. rasa cool je kan ble dapat keluarkan asap dari mulut. aduhai. terutama remaja lelaki ni. depan2 orang ramai tu r dia nak stat isap rokok. mane taknye, time2 ni la ada gadis2 kerling kat dorg. lau tak, mane la gadis2 tu nak kerling lau tak wat pe2..lau isap rokok tu ada gak r yg tgk..fullamak, cool siot! see, aku pon dah terikut2 gan perkataan mereka! wah. aku remaja lagi ke? yang mudah terpengaruh itu? tidakkkk!


No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers