Monday, May 17, 2010

Tenangnya Selepas Subuh !

ahnya perasaan aku saat itu ! sungguh aku dambakan perasaan itu setelah berkurun rasanya terkurung dalam konflik perasaan yang sangat tidak enak !


benarlah. hatiku tidak pernah menipu. cukup sekali apa yang di rasa jangan di ragu-ragu insyaAllah benar belaka.


syukur pada Ilahi. Beliau bukakan pintu hatiku walaupun cuma satu cahaya yang sudi meneroka. seolah satu mata mengintai perbuatan aku. jangan di tutup cahaya itu aku mohon ! malah, cukupkan ianya untuk dua mata. berharap !


jangan benarkan aku terjerumus dalam dunia ciptaan Mu ini. datanglah mendekat padaku. sangat ku dambakan redha-Mu untukku terus mencari, menunggu dan meneruskan perjalanan hidup hingga ke dunia akhirat. aku mohon !
*saatku rasa dekat pada alam sekitar !

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers