Monday, June 14, 2010

Kembalikan Aku Yang Bulan Mei .

ini adalah cherita sedey dua selepas sambungan cherita sedey satu . tapi aku tanak letak tajuk cherita sedey dua . nak jugak tajuk kembalikan tu .

sesampai aku kat kampung 3 minggu lepas , ada masalah bekalan air . katanya paip saluran utama pecah . so ambik masa 2 hari tuk baikpulih . nasib baek kat uma ada bekalan simpanan . tapi air tu tak bape bersih coz terdedah . terpaksa gak kami guna . tapi untuk mandi je la . tuk makan minum mang da ada khas dah kat dapo tu .

pas guna pakai air tu , kulit ku dah menunjukkan sedikit perubahan . ouwh tidak ! jerawat kat muka . adoyai ! kebetulan plak aku pkai pencuci muke baru yang harga dia 5 inggit . aku egt bleh la masuk gan kulit muka ni . jap ag tak sesuai plak . aku nak beli pencuci muke laen tak pulak aku singgah watson time gi bandar . segan nak susahkan abang suh berenti dan tggu . alih-alih aku pakai je pencuci muke tu . 3 minggu pkai , mak oi cian kat muke ni ha . da plak tu g menggatal tangan g picit-picit plak tu . so tinggallah kenangan indah parut di pipiku ini .

skang ni aku dalam usaha menghilangkan parut di muke ini . da tak pandang chermin seminggu ni coz tak suke tgk parut2 tu . ntah bila la nak ilang ..

*ha , inilah dia . saya terlatest . nampak ? nampak ?


parut , maafkan saya . saya nak kamu tinggalkan saya . saya da ada yang laen sedang menunggu !

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails