Saturday, June 26, 2010

Pagi Ahad Tak Besh !


sedih la pg ahad ni . td bgun nak mandi la kan , carik2 towel tgk2 da xde . mak aih . xkan ilang kot ? jatuh la ni . adoi .

towel ni paling sayang tau . kaler dia cntik . da 3 taun aku pkai towel ni . stil ag cantik . baru je semalam aku dok tilik towel ni . rupa2nya dia da nak meninggalkan aku . tak rela ok !

mana aku nak carik tuala yg sama camtu ? living quarter pown dah xde kat sacc mall tu . adoi .. nape ko tinggalkan aku ? apa salah aku ? rasa idup tak lengkap tanpa towel kesayangan ..

kene carik pengganti baru ? adakah sama macam
dia nnt ? ah , tak suke ok !
tak . bukan cmni towel tu . dia petak2 . selang seli kaler pink kuning ijau . mane nak carik yg same mcm kamu ?

2 comments:

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers