Friday, July 30, 2010

Saya Merindui Kamu !


ya , saya sangat merindui kamu ok !

masa sangat mencemburui kita tuk bersama kan ? tapi sebelum tito saya wajib jenguk kamu walaupun saya penat . hihi

sekejap pown cukup kan ? asal saya tak pernah lupa kamu . tapi saya lupa tadi , saya tertinggal telekung atas bin kid . omaigosh ! patutlah saya melenggang kangkung je kuar tempat keje tadi . asal la nyuknyak saya ni . adoyai !

beg telekung da la buruk je . ah tidak . bos ada plak tu pagi esok . saya plak masuk petang . ngeeeee ~ .. takpe2 , besok kol 9 am saya mesej kak jijah . hihi ..

skang ni saya ngantuk campur penat . so saya nak kasi mata saya sayang ni rehat . kesian beliau bekerja full day ari ni . sama la gan kaki saya ni . kesian gak . tapi apa boleh buat , itu rutin kamu mulai skang . kamu perlu tuk bekerja tuk teruskan hidup ni . sabar ya ?

saya nak tido dah . nunite sume .. lebiu !
xoxo ..

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers