Tuesday, July 27, 2010

Saya yang Carik Pasal !

seperti yang di janjikan , saya bawakan kamu 1 khabar tentang kesihatan diri saya , susulan dari penggembaraan saya tempoh hari .. baek or burukkah ?
eh , eh .. ni sakit perut nih .. saya lenguh2 badan la !

ouwh , saya sedang menderita sakit badan skang ni .. semalam lagi teruk tau . lenguh sangat peha saya ni . tak leh nak lasak2 . lau saya solat , mak aih sakitnye lah time nak duduk gan sujud . bila dah pat sujud tu , mak aih lagi sakit gile nak bangun balik . sabar je la kan . sape suh carik penyakit ..

time naik tangga gan turun tangga betapa sakitnyalah .. time duduk tu kemain susah nak bangun balik . tak tau nak mintak tolong sape .. hadoi hadoi !

ini lah penangan naek bukit tak warm up dulu kat bawah . egt saya ni kuat la sangat kan . ambek ko !

sakit badanku .. sobsobsob

xoxo !!

1 comment:

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails