Monday, July 26, 2010

Waktu Saya di Depan Lappy Dah Berubah !


hai semua .. mari dekat .. mari dekat .. ( ala - ala sheila rusly ) .. hari ni saya nak gtau awak2 sume .. waktu on9 saya dah berubah .. sobsobsob ..

mulai semalam , 26 julai sampailah taun depan , saya dah ada jadual online ... kihkih .. kalau saya keje morning , saya ada masa tuk jenguk2 blog pebret saya ni pagi antara 7 till 9 .. pastu malamnya 8 till tido .. tapi lau saya keje evening , saya ada masa pagi kol 7 till 12 then malamnye kol 10 till tido .. kihkih ..

dulu , xde la dulu sgt pown kan .. saya leh online bila -bila masa saya suke je .. skang ni takat facebook je la leh bukak gune tepon .. blog ni sakit gak la mate nak tgk coz saya pakai enpon bese je .. not blackberi , iphone ok !

tata sume ..

*pstt .. pst .. saya ada cite ckit susulan g naek bukit ri tu .. malam ni ek ?

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers