Sunday, August 8, 2010

Ternyata Saya Mudah Penat !


stamina saya sgt lemah ok ! menci menci menci .. ( mengada2kah bila mengatakan menci menci menci itu ? , i think so .. )

dah lame saya perasankan ini . sejak dari taun 2004 lagi . saya memang ternyata cepat penat . saya tak leh g jenjalan mane2 lau lame2 sangat . penat ok ! lagi2 perlu naek bas . bertambah penat !

saya bukan tak pernah kuar reramai gan kawan2 naek bas . pernah sangat . tapi saya tahankan je penat tu demi kawan2 terchenta . tragisnya kisah saya ? tidak . saya sayangkan kawan2 saya !

tapi skang ni saya makin bertambah penat . walaupun keluar sekejap ! dan walaupun dekat ! omaigosh . saya dah semakin tua ke ?

lau nak keluar , saya perlu pikir beribu2 kali . penatkah pegi cna nanti ? perlukah pergi ? pentingkah ? tuk ape pegi cna ? ouwh , banyaknye lah persoalannya ..

tapi ...

saya pilih tempat jugak ok !

kamu tau kan kegemaran saya ? ouwhh , tak tahu upenye .. isk isk .. ok , sebenarnya saya hanya suka pegi melancong !

saya suka bila pergi ke tempat yang tak pernah saya pegi . ouwh , itu tersangatlah saya excited ! tak kira la berapa jauh !

dan saya juga sangat suka tuk pergi ke tempat yang di penuhi dengan kehijauan !



No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails