Wednesday, August 11, 2010

ouwh Ramadhan datang lagi !

*saya suka berbuka gan kurma ! 1 bijik tuk sehari ..
sedih bila mengenangkan saya di rantauan mencari rezeki bila Ramadhan datang menjengah . gembira bila kedatangan Ramadhan bila mengenangkan bulan ini bulan yang mulia tuk menambahkan amalan sunat saya .

so saya jadi keliru . aduhai , inilah manusia yang dikelirukan syaitan (salah syaitan lagi ?)

hari ni dah hari pertama kan kita berpuasa ? wah , saya sungguh2 tak larat ok !

apa je keje saya wat sampai bersungguh tak larat tu ? hikhik .. xde pe sbenarnya .. saya keje masuk kol 9 balik kol 530 hari ni . keje plak xde penat pown .. cuma semalam je mata saya agak fenin2 coz dok ngadap pc so hari ni keje tu dah setel saya cuma belajar function cashier je .. hihi

tapi biasalah , hari pes saya pose mang saya tak larat coz saya ni jarang pose .. hahahaha .. eh , tapi bulan ramdhan saya pose ye .. cuma nak ganti pose tu saya suka ganti time bulan rejab pastu posenye berderet then abis la pose ganti saya .. masalahnya saya tak larat tu sebab saya kan cuma pose sebulan je setaun .. taun bertemu taun makan masa 365 hari tu beb . culture shock la saya tuk seminggu dua ni .. uhuk2 ..

nasiba baek keje saya tak penat .. alhamdullillah ..

tapi saya berbuke pose kat sha alam ni betul2 buatkan saya rindu tuk bersama ibu kesayangan saya .. kesian beliau coz sorang2 je berbuke kat umah .. saya nak balik kg tapi saya mane leh cuti berderet2 .. maafkan saya mak .. nanti taun depan insyaAllah kite puasa bersama sebulan tau !

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers