Saturday, November 6, 2010

Apa Masalah Saya ?

ouwh , saya mengaku . saya dah lama tak jenguk blog yang sentiasa di iringi dengan senyuman ini .

kenapa ye ? sebab pertama : internet kat uma dah mula slow . hehe . saya pakai wireless selangor je . bila waktu genting mesti la line sangat perlahan . jadi saya perlu bangun tengah2 malam semata untuk updated blog ? baek saya wat qiyamullai kan .

sebab kedua : saya agak penat kebelakangan ini . penat kerja . penat dating . jadi saya tak punya masa tuk beramah mesra dengan kamu ...

jadi malam ini saya nak bayar balik semua kesalahan saya .

saya nak bagitahu . saya tak suka la dengan kerja saya skang . ok , sebenarnya saya suka tau . tapi bila saya makin lama kat sini , saya rasa macam saya ni tak bagi apa2 aset kat company . kewujudan saya lam company tu tak ada apa2 . saya tak dapat meningkatkan apa2 . hurmmmmm . apa function saya sebenarnya ?

saya nak jadi function . saya nak jadi orang penting !!

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers