Monday, November 29, 2010

Cuti 4 Hari Je Lah !

untuk semua , aku cuti 4 hari bermula semalam . selepas 7 hari bekerja tanpa henti . agaknya kenapa aku cuti sampai 4 hari tu ?

aku nak rehat ! ye , selepas 7 hari bekerja , aku nak rehat yang cukup . gpown , aku tanak rakan sekerja aku buhsan asyik tengok2 muka aku je ari - ari . ha , hambek ko . sekali aku cuti 4 hari . musti korang akan rindu aku kan ? ngehngeh ~

aku nak pegi bercuti sebenarnya . tapi tak mampu . ouwh , kesian dia .

semalam , pepagi ag aku da kuar g uitm . amek jubah . oooo , patut r cuti sampai 4 hari .. nak konvo upenye .. cittt ! sekali aku sendiri yang kantoikan aku ? hahahaha

a'ah , aku konvo esok deyy . kol 1130 da kene stat berkumpul kat HEP . ok , ikutkan aku tanak la cuti sampai 4 hari ni .. ekceli 1 hari pown da cukup kan . tapi di sebabkan orang laen cuti , so aku terpaksa gantikan dorang jadik duty officer opening gan closing lah . hai , apalah nasib badan kan .. sobsobsob

so terkumpullah cutiku ini .. tapi besh gak kan , boleh tengok cite rapunzel .. kehkeh .. dan sebenarnya , aku da tengok pown cite tu ! semalam , pas amek jubah , aku terus g wayang . oooo , berlibur je ko ye ? oppsssss , aku tergoda ! setan , nyah ko !!!

yang besh , di hari kemenangan aku esok , mak dan abang aku datang dari jauh ! aku sangat terharu gan pengorbanan mereka . tapi sedih bila pikir aku masih ag keje biasa2 .. uhuk ~

dan yang besh jugak , tunang aku pown amek cuti untuk itu . dan semalam gak , beliau temankan aku amek jubah itu . ouwh , terima kasih sayang .. *cepatlah kawen plez*

hohohoho .. dalam2 besh ni , ada gak yang tak besh woooo .. oppssss , itu rahsia perempuan ok !


No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers