Thursday, December 2, 2010

Ianya Selesai , Tapi ..

morning sume .. da mandi ?

okeh , sempena hari kejadian konvokesyen saya pada 1 disember 2010 tempoh hari , saya nak buat ucapan cikit . boleh ? boleh la ye .. hihihihi

pertamanya , terima kasih penuh kasih dari saya tuk ibu terchenta dan abang yang sanggup datang dari kelantan semata tuk menghadirkan diri ke konvo saya ini . saya sangat2 menghargainya ..

dan untuk tunang tersayang , terima kasih penuh sayang kerna sentiasa ada bersama saya pada hari kekalahan dan kemenangan saya .. dan bunga itu ! ouwh . pes time dapat bunga .. kaler peach lak tu . terima kasih sayang ! rasa nak bawak tido sekali je .. hihihi

kepada uitm , terima kasih kerna memberi peluang tuk saya belajar di tempat kamu . terima kasih bebanyak ! banyak sangat kenangan dan pengalaman, ramai sangat kawan yang saya kumpul dan mengajar saya erti kehidupan walaupun saya banyak main . hahahaha !

bila dah selesai sume ni , anda tahu apa langkah seterusnya ?
cepat cari kerja yang sesuai !

doakan saya ok ?
nik-san , cmah-san , awer-san , ayik-san

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers