Saturday, December 25, 2010

Saya Mahu Jadi Orang Laen !


intenet macam biasa lah , sangkut2 .. tapi saya masih mahu update blog senyum ini gak . boleh kan ?

ok . saya mulakan dengan tajuk saya ini . saya mahu jadi orang laen ! tapi .. cuma tuk seketika je ..

memandangkan saya berada di kalangan masyarakat yang sentiasa mengambil berat diri memasing , pengaruh dari novel 9 nyawa yang saya baca minggu ini , saya begitu teruja tuk menjadi orang laen .

kenapa ? sebab saya nak tau apa pandangan masyarakat itu pasal diri saya ketika mereka hanya berada dalam kalangan mereka sahaja . wah , tamaknya saya kan ?

kalau saya tak di benarkan jadi orang laen , nak je saya jadi macam intan suryani tu . nyawanya hilang tuk seketika dan rohnya dapat membongkar segala rahsia tentang orang di sekeliling dia . wah , sangat indah dunia ini kan .

tapi , saya mungkin hanya bermimpi . sobsobsob

*opsss, baru saya egt ! nnt saya critekan kamu cite sal 9 nyawa tu ek . kepada allip , nak pinjam idak ??

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers