Wednesday, January 5, 2011

Sempena Apa Ya ?


wah , da lame tigat nak wat entri sempena taun baru 2011 ni . tapi slalu aje saya dok tigat tuk menangguh2nya .. ahai ...

dan bila tiba hari cuti , yeay ! hari ni hari cuti saya . suke ! saya nak wat entri baru , tapi idea2 lak xdek . dok umah ni makan kopok losong import khas dari pasar payang je. nak masak nasik , tapi lauknye lupe nak beli kat giant semalam . makan nasi putih je ? tak lalu .. sayang saya suh goreng nasik , tapi saya pown tak lalu nak makan nasik goreng sensorang ... sobsobsob

jadi apa je saya buat kat umah ? sapu bilik gan ruang tamu , tgk cite alisa yang x habis2 ag , kul 430 jap ag nak tgk cite sakti delima plop . tapi sedih kan , ousmate ada kat umah , tapi dok memerap kat lam bilik je . keluarlah kawan gan saya ni .. please please . ahahaha , sebenarnya ousmate tu dak baru .. so masih malu2 kucing .. tarik misai kang ...

eh eh , kenapa dah lama saya tak pat tukar font gan kaler2 ni .. separuh je bleh ? menchilah !

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails