Sunday, January 16, 2011

Astaghfirullahulazim ..


mengalir airmata saya bila bercakap pasal kiamat yang semakin dekat . sebak di dada tak dapat di tahan2 lagi .

sungguh saya tak mahu masuk neraka . saya tak rela di siksa api neraka itu .

saya tak sanggup untuk di hukum di atas kelalaian saya . saya cukup tak sanggup . saya tak mahu menghadapi api neraka yang maha panas itu . saya tak mahu melihat pun , apatah lagi menyentuh . saya memang tak mahu !

tapi , dengan apa yang saya sedang buat ini , saya seolah rela untuk di hukum . berani buat berani tanggung . saya berdosa . dan dosa - dosa ini perlu di bersihkan . saya takkan cium masuk syurga segala diri saya kotor .

dengan apa yang berlaku di sekeliling saya , jelas , langit ini akan terbelah dua , lautan di panaskan , gunung2 di hancurkan , matahari di gulung .

kiamat itu pasti . dan saya ?

1 comment:

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers