Sunday, January 16, 2011

Terkadang Air Mata Saya Jatuh

asal dok tulih entri sedih2 ni beb ? hadoi !

hahaha . takde lah , sebenarnya saya nak cite pasal semalam kat kedai .. ada r kat kedai tu kan .. saya mang suka sangat g kedai tu hari2 kot .. hahaha

pastu , semalam agak ramai la kat kedai tu .. bese lah , ujung minggu tuk shopping bersama family kan .. saya yang selalu dok lepak situ ada lah tertarik gan satu family ni .. ayah , abang gan adik . abang dia laki , ayah dia laki , adik dia pompuan .. takkanlah abang gan ayah pompuan kot ? wahahaha .

memula saya tak pasan sangat dorang ni . pastu bila saya terpandang abang dia , abang dia senyum kat saya . kehkeh . saya pown sedekah r balik kan . gatai ! tapi abang tu tak lah ensem pown .. dorang dok pilih2 boxer .. boxer kat kedai tu comel2 sumenye .. rambang mata wa cakap lu .. ayah dia pown dok memilih gak .. adik dia dok maen tepon ..

pastu time bayar , mang terserlah lah kemesraan mereka tu .. saya dok tengok je gelagat mereka tu .. tiba2 je perasaan saya tersentuh , air mata saya berlinang , nasib baek tak jatuh ke pipi . malu ah kawan2 nampak nnt . hahahaha ..

bahagianya mereka kan .. ada ayah , ada mak ( mak dia g kedai seblah kot ) , ada abang , ada adik .. tapi saya ?

saya ada mak ! walaupun saya takde ayah , saya tetap bahagia .. tapi kadang2 air mata saya jatuh juga ..


2 comments:

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails