Wednesday, January 19, 2011

Saya Nak Balik Kelantan Jap Agi ..


hip hip hooray !

malam ni saya nak balik kampung .. OMG ! sangat rinduu ok kat mak saya !

saya amek cuti 5 hari je .. tu je yg dapat .. ikutkan nak cuti 2 minggu ! tapi .. ahahaha , agak melampau lah kan ..

sabar lah wer, nanti ko berenti keje cuti lah tuk sebulan dua .. kehkeh ..

gila banyak gak lah barang yang saya wat balik . aduh , kesian kat kete chomel tu .. sori ye comel , kamu kene bertahan jugak .. kejap je .. sabar ye ?

tetiba ingat janji , saya plak yang kene drive ? hadoi .. sampai lusa lah kat kampung tu nanti .. SAYA PEMANDU LAMBAT DAN SELAMAT .. HUHUHU ..

mau tengok cite ayoub jap .. jom jom !

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails