Sunday, January 23, 2011

Kasih Sayang


21 januari 2011

8.30 am

Sunyi sepi ini mengimbau kenangan saya ketika remaja dulu . di tambah – tambah lagi dengan lagu yang berkumandang . ternyata seolah – olah kisah itu menggamit saya untuk di kenang – kenangkan . banyak betul kisah chenta saya !

Ikhlas , saya memohon seribu kemaafan kepada hati lelaki yang pernah saya lukai . saya ini bukan insan yang di dambakan . kerna hati saya sudah di miliki . yang pertama dan terakhir .

Senyum saya punya siratannya . saya memang cukup berdosa kepada mereka itu . saya akuinya , saya yang tak bermaksud untuk melakukannya , tapi saya terlanjur memberi sehinggakan saya di salah tafsirkan . maafkan saya kalian . maafkan saya sayang .

Ternyata kasih sayang ini terlalu pahit dan menyakitkan . dan membuat remaja patah hati .

Di hari ini , saya cukup masinnya . takkan lagi saya bermain dengan kasih sayang ini . takkan lagi ada insan yang terluka . takkan ada lagi .

Terima kasih sayang , kerna sentiasa ada bersama saya , dalam hidup dan hati ini , walau pahit melanda .

Terima kasih Tuhan , berikan saya jalan .

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers