Sunday, January 23, 2011

Ibu


21 januari 2011

4.00 pm .

Ibu tiada di teratak . dan cuma saya yang ada . beginilah rutin saya bila di kampong . bersama lappy , mendengar lagu kegemaran . sambil itu main game . menunggu ibu pulang . apa lagi saya mampu buat bila keseorangan ? jiran sunyi sepi . bayangkan lah bila saya balik shah alam ahad malam ini , ibu keseorangan tiada teman . dan begitulah sehingga saya pulang lagi .

Maafkan saya ibu . terpaksa saya pergi . merantau di negeri orang , mencari sesuap nasi . untuk kita .

Suatu hari nanti , sampai satu ketika . bila saya mampu , saya akan sentiasa temankan ibu . setiap minit saya , ibu akan ada . bahgia saya , bahgia ibu . kita harungi dunia akhirat bersama .

Maafkan saya andai ibu pernah terluka dengan saya . kerna saya tak cukup sempurna lagi . saya perlukan masa . ibu doakanlah untuk kebahgian kita . kerna doa mu itu lah yang terindah . Tuhan bersama mengiringi kita . susah senang biar kita hadapi bersama . dan kepada sayang , terima kasih kerna memahami .

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers