Thursday, January 13, 2011

Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway


lagi sekali ! saya kene tag dari zack , suh wat entri sal izamir ridzwan ni . ekceli saya tak kenal pown dia .. kahkah . tapi xpe lah , dah zack tag saya , so saya wat je la entri ni .. sume bende dah saya wat , cuma saya x ngeti nak letak poster kat side bar je . sori ye inchik izamir ridzwan ..

dan saya kene tag 4 orang ag ! ayyo ! mane saya nak amek ? sume saya x bape nak kenal ag kot !

1. Hunny

2. Cik jelly

3. Izatulhani

4. Chazzychaz

ya udah . tuk awak2 yg kene tag tu , sila wat entri ye .. klik sini tau ! time kaseh …

1 comment:

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails