Sunday, February 27, 2011

Fly Away Lah !


memang saya bangun awal pagi ari ni . dan memang niat saya nak updating blog ni . tapi ...

saya gagahkan jugak suh updated . tapi menaip dalam penuh dengan perasaan yang bercampur aduk . sabar , benci , terpaksa , bersyukur , sedih , tertekan , serabut !

memang begini bila ada sesuatu yang menimpa saya . rasa mahu je di ikutkan kata hati . tapi perlu pikir panjang and then the decision was made . I have to wait and wait for 1 month again ! of course you all too .. sorry , keeping it secret but after 1 month I will story k ?

emosi bercampur aduk , tapi bila saya pejamkan mata , tenangkan fikiran , tarik nafas pelahan2 , semua itu pergi … fly away .. tiba2 tenang datang .. mengajak saya rasional .. terima seadanya .. bersyukur padaNya .. Tuhan maha adil .. kita tertanya2 , kenapa hujan tak turun hari ni .. tiba2 pelangi muncul .. ada yang lebik baek datang .. alhamdullilah .. hati saya masih kuat ..

saya ada cerita sebenarnye … dan memang saya nak ceritakan pagi ni .. tapi tiba2 saya cerita tu ilang … mungkin dia akan datang balik esok … hihihi .. tunggu ye ?



No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers