Tuesday, June 7, 2011

Nuffnang Premiere Screening of Hoodwinked Too


semua , saya demam . tapi hari ni saya dah baek sikit2 . nasib baik gak demam , leh makan masakan suami tersayang .. ngeh ngeh ..

dalam demam2 pon , saya boleh paksakan diri ke Nuffnang Premiere Screening of Hoodwinked Too: Good vs Evil ..

tau kenapa saya kuatkan semangat untuk pergi ? sebab , saya dapat tiket free dari nuffnang sempena bagi komen kat nuffnang komuniti tu .. alih2 saya dapat .. tengs ek nuffnang ..


saya wat review sikit ek pasal cite ni ?

cite ni menceritakan pasal kuasa baik dan kuasa jahat .. biasalah , di mana ade orang baik , di situ ada orang jahat kan ? lagi2 lah cite kartun .. kahkah .. memang saya suka tengok cite kartun .. tapi cite kartun ni lah saya tengok paling tak besh .. gilelah , saya tak pernah kot tengok cite kartun yang paling tak besh . ni pest time kot . kira rugi la korang tak tengok cite ni .. boleh la tau macamane ketakbestdan cite kartun ni ..

selama ni saya ingat sume cite kartun besh2 .. tapi di sebabkan cite ni saya dah tak boleh ingat dah .. upenye tak semua cite kartun besh .. alah , egt x entri saya pasal yogi bear tu ? yogi bear ni saya tatau lah nak letak kat kategori kartun ke ape .. sebab dia campur gan manusia . tapi yang saya nak gtau , cite ni pon x besh jugop ..

nnt bile cite ni kuar kat wayang , korang g tengok ek . rugi woo tak tengok …..

2 comments:

  1. dapat gak tiket ni tapi tak dapat gi..wuwuwu~

    ReplyDelete
  2. dah bakpe cik finaz tak dpt g nye .. cer cite cer cite ..

    ReplyDelete

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers