Wednesday, June 15, 2011

Our World , Their War

nuffnang premiere screening datang lagi ! aku menyahut seruan nuffnang untuk melibatkan diri dalam merebut tiket Transformers 3 : Dark of The Moon ni . opsss , today is the last day ! come on la join gak weh korang ! come and join us !!

okey , dalam watak transformers ni , aku lebih kepada watak jahat .. sebab bagi aku penjahat la yang memainkan peranan penting dalam sesebuah cerita . kalau tak ada penjahat , tak ada la kan hero ? betul tak ? lagi satu , kalau penjahat mati , hero pon dah tak jadi hero lah kan ? sebab dia nak selamatkan sapa lagi . sume dah hidup aman damai ye tak . hahaha .

so aku pilih pihak decepticons ya . aku nak lawan autobots ! yeayeah ….. tarraaaa .


apa ? aku jahat ? wahaha . baru korang tau sapa aku .. dah dok group jahat ni , kena la pilih la plak aku nak jadi robot apa .. jeng jeng .. ak mahu jadi Starscream ! lalala ~




ya , Starscream ni tunggak decepticon tau tak .. aku lah tu .. hahaha . meh sini aku perkenalkan diri .. nama saya Starcream .. saya adalah Jet 5-15 , komander wizurai udara decepticons . tanpa saya , decepticons akan lemah ok .. apa – apa hal megatron mesti hello hello saya dulu tau .. nak lawan optimus prime ni senang je .. kasi smart sikit strategi mesti dorang terperangkap punya .. wat manusia jadi tebusan lah .. mesti optimus prime gelabah punya . kehkeh . time tu kitaorang dah siap sume dah bala tentera . so kita lawan habis habisan lah .. wahahahaha ( gelak jahat )

okeh , dah setel ! thanks to Nuffnang and GSC-EOn Bank Credit Card !

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers