Wednesday, December 21, 2011

Program 2 Minggu tanpa henti


itu aku

pada 29 disember 2011 sehingga 11 disember 2011 , aku tidak berada di rumah menemani hari hari suamiku . maafkan adinda ye kanda ?

dengan izin beliau , aku telah dibenarkan keluar rumah untuk tinggal di hotel selama tempoh itu . cuma hotel bertaraf 3 bintang saja .. tapi ianya cukup bermakna buat aku .
yang sebenarnya , aku join satu program ni je , anjuran kumpulan perangsang bersama malaysian institute of management .. sijil tu di namakan graduate skill development programme ..

dapat 1 sijil kan untuk aku ? kehkeh .. programme ni lebih kepada soft skill .. cemane nak tingkatkan keyakinan diri .. semangat kerjasama .. public speaking .. bende basic time kite memula masuk u dulu ..

daripada aku dok melangut tgk tv kat umah , baek aku pegi kan . bukan kene bayar ape2 pun . sume dorang tanggung wehh .. dari bekpes , coffee break 2x , lunch and dinner . cuma supper je takde . tempat stay plak hotel korang .. hari hari ada orang kemaskan bilik , tukar towel , tukar sarung bantal , basuh bilik air , basuh cawan gan gelas , ade tv lagi .. tilam selimut pon selesa .. petang petang dah abes kelas pegi plak swimming kat bawah .. pegi kelas pon naik lif cermin kiri kanan atas bawah je yg takde , internet pon ade kat lobi otel , apa lagi kamu nak ??

bila tengok bil guest yang dok sana , 1 malam rm232 . dah aku yang dok 15 malam ni bape ? cer kire cer kire .. untung kan hidup kalau hari hari aku dapat dok otel . auwww , berangan !

time makan jgn cakap la , sume jenis makanan ada . buffet je sume . makan la bape byk yang nak . tapi aku cuma naek 1 kg saja .. hai lah inchik baby sayang disayang ni ..

kepada kalian yang berminat nak sertai programme ni , di alu alu kan . sila pm saya ye . 16 february 2012 dorang wat tuk second batch ..

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers