Sunday, May 27, 2012

Penyejuk Hati Kami

ya Allah , tak sabarnya nak tunggu anak ummi ni besar sikit .. siyes ummi tak sabar nak tengok Adam mencapai , memegang , menggigit , meniarap , merangkak , bercakap , berjalan ..

ya Tuhan , berikanlah aku kekuatan dan kesabaran untuk anak kami ini .. ummi dan abi tak sabar nak tengok Adam besar tau !

Adam sekarang dah tak meragam .. tidur pon okey je .. letak lam buai bukannya nak tido .. mata bulat saja ! sama la lau letak lam stroller , mata tu nak bulat je .. tak boleh duk lam benda yang bergerak , mesti mata jadi bulat getel ! stress plak ummi kan ??

lau nak letak lam stroller tu , kena tidokan dulu pastu baru leh letak . kalau tak , tak tido la jawabnya .. aduhai anak ummi ni ..

nama je anak lelaki , tapi manja tak hengat ! sikit2 nak mengempeng , sikit2 nak mengempeng . asal dok je ngan ummi , mulala mencarik2 .. nanti adam besar , mesti malu kann .. hahaha

time ummi gan abi suh dia tido , boleh plak senyum2 ye ? nak borak gan kami lettewww .. mulut tu nganga je .. ilang segala stress bila tengok adam senyum .. penyejuk hati .. alhamdullillah ..
dulu berdua , kini bertiga

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails