Friday, December 21, 2012

Anak Teruna Makin Hensem

wah tgk last entri awal disember ! apa kejadah hari-hari bukak blog tapi tak update ? sadisnye ...

ntah , kalu ada tamu kat rumah mesti hilang rasa nak update blog .. lepas je balik kampung sempena kenduri kawen adik ipar , kami bawak sorang adik ipar datang rumah . nama dia azmar .. konon nak bawak berjalan-jalan la .. cuti sekolah kan .. 

lepas 2 minggu , kami balik kampung lagi .. hantar azmar sambil balik makan buah .. musim buah kan .. kami bawak pulak 3 beranak ; kak ipar dan anaknya 2 orang .. sanggup tu kak ipar tinggalkan somi kat kampung semata nak temankan anak dara beliau . kalau aku ? non sanggup .

akhirnya hari ini rumah kami kembali sepi .. tinggallah aku , muhammad adam dan inchik hubby . back to normal .

hey hey , esok lusa cuti krismas mau berjalan meyh . jangan jeles !

2 comments:

  1. hai cik puan.. sejak naik pangkat ni dah tak keje ker? hehe.. ;)

    ReplyDelete
  2. hikhik . tulong carikkan keje tuk ana please !

    ReplyDelete

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails