Monday, December 3, 2012

Terpaksa Pergi :(

semalam kami ke maha 2012 . ikutkan hati tak nak pegi , tapi alang-alang si adik ipar ada kat sini , terpaksalah pegi .. bawak dia jenjalan .. sekali dengan daku berjalan . redha .

kami gerak dari rumah jam 12pm . dan tetiba je boleh dengar azan zohor masjid putrajaya . aduyai , rupanya inchik suami tatau jalan .. daku dah mula heran time dalam kete tu , tapi diamkan je .. sekali sampai putrajaya pulak . dah siap solat zohor kat situ , baru gerak pegi serdang .

ya Allah , kesian sangat kat si baby Adam .. dengan panasnye , ramai orangnye .. nak tanak kena redah jugak kan ? 

tapi rasa terkilan sebab tak sempat pegi taman ternakan sebab tak jumpa celah mana taman tu . sedih . sosob :(


adam di celahan orang ramai .

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails