Friday, December 28, 2012

Garangnya Anak Teruna Daku

wah .. sekali lagi daku sedang merasakan pedihnya ulser .. sabar sabar . semoga dosa-dosa kecilku hilang ya Allah .. terutamanya dosa lidah ini yang selalu menuturkan perkataan yang tak sedap di dengar ..

semalam kami ke klinink , checkup anak teruna 9 bulan . sepatutnya 20hb lepas , tapi kami tak dapat pegi sebab ada tamu dari jauh bertandang ke rumah :)

alhamdullillah , berat Muhammad Adam meningkat ! dah 7.7kg .. memula timbang mati-mati daku ingat 6.7kg .. rasa macam sedih sangat .. alih-alih balik rumah belek buku rekod biru rupanya 7.7kg .. hihi .

dah mencecah 9 bulan ni , daku dah bagi makanan yang bercheese-cheese .. nasi tu daku kurangkan , sebab Muhammad Adam tak berapa laju nak makan . po po beliau pun keras .. tapi bila bagi oat gan macaroni , no problem !

tadi daku try suap yogurt .. hahaha , berkerut2 muka beliau . masham ! tapi bila daku suap , nak nak nak aje ..

Muhammad Adam ni semua jenis makanan agaknya beliau dah makan . asal tengok kiteorang makan tu , dia nak . kite bagi makanan dia , dia taknak . tensi betul . awak tu tecikkk lagi lah ! tak boleh !

pegi klinik semalam jugak , punya la nakal tak hengat . time daku beratur nak ukur beliau , di tariknya rambut orang depan . dah daku cakap tak boleh , tarik baju la pulak .. malunye eden !

memula sampai kemain baik je dok atas riba .. lepas 15 minit , mulalah carik pasal .. buat-buat nangis suh dukung la .. bila daku lepas kat bawah , pegi merangkak cari mangsa pulak .. kacau baby tido .. aduyai anak ! dia kacau orang xpe , orang kacau dia , menjerit 1 klinik marah . konon-konon garang la .. ni dok tengah tarik-tarik baju sambil jerit suh daku amik dari walker .. takutnye ummi !
hey !



1 comment:

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails