Friday, July 5, 2013

Entri Malas

malam ni kami cadang nak pulang ke gagang . eh , betul ke eja camtu ? ye kot . tapi aku tak rasa macam nak packing baju langsung . en hubby dah 2,3 hari tanya "eh , tak masuk baju dalam beg lagi ke?" jawab aku "gulp , errr , kejap je tu . esok2 sy simpan la" . tetiba je hari ni dah jumaat . baju beg ntah ke mana lagi . balik husband kang 'what ? aptb lah awk ni!"

tetiba je rasa nak up status kat mukabuku "maafkan saya ye semua, bai" . tapi tak ter'up2 pon . macam retis la pulak rasa . so , diam-diam je lah. 

kat dapur pon berkecah2 lagi , jap agi husband balik , lagi sekali kena "aptb" . padan muka . asal penyakit malas tak pegi2 lagi ni ? syuh syuh . 
rindu adam kecik .

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails