Wednesday, July 10, 2013

Perkataan Pertama Muhammad Adam

tetiba rasa anak update pasal muhammad adam pulak . adam kat kampung sangatlah mengada-ngada taik kuda .. suka wat hal .. taknak lepas dari abi dia langsung . jauh cket , nangis .. tinggal cket , nangis .. naik geram plak aku .. nasik pulak taknak makan .. tapi klu kat rumah mak aku , elok plak makan .. kat rumah mak mentua taknak makan .. terpaksa suap pisang , ubi .. macam2 lah .. 

kat rumah mak aku , kena gigit nyamuk .. wahahaha . pegi mane2 mesti ade orang tanya tang parut kat tangan .. pastu , bila bgtau , sume pandang sinis kat aku .. hurmmm , ye lah , salah aku , tak pandai jaga anak .. 

adam dah pandai sebut banyak perkataan , contohnya : kakak , susu , kaki , makcik , nasik , satu .. setakat ni itu je lah .. perkataan yang senang2 je .. alhamdullillah .. adam juga suka sangat baling barang2 .. sabar je la ..

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails