Tuesday, October 29, 2013

Budak Mulut Telopong

2 minggu yang lalu , Muhammad Adam , anakku selalu cakap terima kasih dalam bahasa pelatnya . asal bagi barang kat orang je , dia cakap maa sih . minggu ni pulak sibuk cakap sama-sama . tapi dia cakap sama je . lagi 1 sama tu takde dah . asal bagi barang kat orang je , dia cakap sama . 

time aku masuk dapur , dia sibuk ketuk kabinet dapur sambil bagi salam . sekum , sekum . time aku masuk bilik , sibuk ketuk bilik air bagi salam . tapi aku tak jawab ler time tu , kan dalam bilik air tu .. huhu

time nak makan , terus angkat tangan nak berdoa . kadang2 aku termalu sendiri , lupa nak baca , tengok si kecik ni dok beria angkat tangan tak sabar nak ikut baca doa jugak , segan rasanya . huhu



No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails