Saturday, October 19, 2013

Red Velvet In Fridge

assalamualaikum uolss

agak berzaman jugak nak buat kek baldu merah ni, akhirnya dpt jugak mkn. kekeke. last buat time carry adam dlm peyut, usia 6 bulan. gigih membaking sbb nak bwk bekal pegi kursus halal sambil2 suh kwn2 rasa. maklum la, tak penah mkn kat secret recipe.

semlm buat la lagi utk kali kedua dlm hidupku yg tenang ini. sbb dah lama rindu nk mkn. yg menjadi kepelikannya, inchik suami tak suka kek ni. pelik katanya. nasib baek si anak suka. tp ok la jugak, boleh aku makan sepuas2nya. terima kasih la sbb tak suka. tak suka2 pun mkn jugak.. tp bhgn cheese tu dia tak mkn la. dia tak suka cheese.. mayonis pun tak suka.

No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails