Friday, November 15, 2013

Perasaan Berkecamuk

alhamdullillah , tadi dapat call from factory yang aku g interviu tu .. isnin dah boleh start keje .. tetiba je perasaan berkecamuk . oh oh !

setelah 3 tahun tidak mengalami rutin kerja , akhirnya aku bakal bekerja .. Muhammad Adam pula terpaksa ditinggalkan selama 8 jam sehari .. aku sendiri pun macam tak sanggup je .. nasib baik tempat keje dekat .. mungkin aku boleh balik time lunch hour untuk susukan adam .. aku risau sangat ni .. takut bengkak susu . aduyai .. adam memang jarang menyusu bila siang .. boleh dikatakan setiap 4 jam dia baru cari sumber susunya .. 

dan yang paling penting , walaupun tempat keje aku dekat , tapi aku dah lama sangat tak drive .. adui . aku ni bukannya pandai sgt pun bawak kete . lebih2 lagi tang parking . mintak2 la Allah permudahkan perjalanan hidupku ini .. aku keje ni pun dengan sokongan inchik suami .. moga2 segalanya dipermudahkan .. amin

tetiba jadi risau .. boleh ke handle sume ni .. pagi2 dah kena bangun awal2 masak .. pastu lunch balik rumah susukan adam , abis lunch hour pegi keje balik .. petang kul 5 balik , rehat2 kejap , masak tuk dinner pulak .. macam terbatas je masa aku nanti .. kedai online aku cemana pulak kan .. dengan tudung mesirnya tak sampai2 lagi .. sekali sampai 2 kotak kargo cemana la handle sales ni sume .. nampaknya pos barang hari sabtu je la ..  

harapanku , semoga dengan bertambahnya rutin harian aku , maka bertambahlah amal ibadatku .. semoga aku tidak tinggalkan solat wajib demi mengejar keduniaan .. semoga aku tidak mengabaikan amanah yang Allah anugerahkan kepadaku .. semoga aku makin bertambah ilmunya , bertambah pemgalamannya . semoag aku sihat selalu .. aminn ya robbal alamin :)


No comments:

Post a Comment

apa kata anda ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers